vrijdag 12 december 2014

Kerst minions nailart

Nu sinterklaas al een tijdje terug naar Spanje is, is het tijd voor de volgende feestdag.. kerst! Vorige kerst had ik deze nailart, ik vond het super schattig staan. Ik hou van minions ik weet niet of ze perse kerst dieren zijn maar ik maakte er gewoon kerst mutsen op! En het is veel simpeler dan dat het eruit ziet. Als jullie nog ideeën hebben voor leuke kerst nailart laat het me weten!
Wat heb je nodig ?

Geel: Catrice C05 Go, Yellow, Go 
Rood: Catrice 18 Bloody Mary to go
Zwart; Essence 144 Black is Black
Grijs: Catrice C05 Have a good day
Wit: W7 White
Nailart brush 
Dotting tool

Wat moet je doen ?

Stap 1: Lak je nagels met een gele kleur
Stap 2: Kleur aan de bovenkant van je nagel rood voor de muts. Voor het kerstpakje veeg je de meeste nagellak van je kwastje af, en trek het na beneden voor een halve cirkel. 
Stap 3: Maak nu met witte nagellak en een dottingtool rondjes naast elkaar op de onderkant van je muts. Trek ook witte lijnen aan de buitenkant van je pakje
Stap 4: Nu de ogen. Trek een zwarte lijn in het midden van je minion. Maak daar met een grote dottingtool een grijs rondje en daar in een iets kleiner wit rondje.
Stap 5: Maak nu je minion af met een zwart stipje in je witte rondje te maken. Maak ook met zwarte nagellak een klein schattig lachje. 

En tadaaa je kerst minion is af!





Wat vind je van deze nailart ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten