zondag 19 oktober 2014

Gun nailart

Deze nailart is geinspireerd op een van mijn favoriete youtube nailart kanaal 'Hellomaphie'. Als je haar nog niet kent zou ik maar even gaan kijken. Dit is een van mijn favoriete nailarts en echt niet zo moeilijk! Kijk je mee ? 

Wat heb je nodig ?                                                                                                                                   

- Zwart: Paris Memories 
- Wit: W7 White
- Een nailart brush

Wat moet je doen ?                                                                                                                                  


Stap 1: Begin met je pistool door een rechthoek te maken met een rond einde. 

Stap 2: Kleur dit in met zwarte nagellak. Maak nu het hendel en maak hier een lijn in. 
Stap 3: Maak nu de details van je pistool. Maak een vierkant met witte nagellak. Aan het einde van je vierkant maak je 3 lijnen. De middelste is groter dan de andere. Als je nailart droog is eindig je met een laag matte topcoat. 

Op mijn ringvinger heb ik het woord 'BANG' geschreven. Dit kan je het makkelijkste doen met een nailart brush. 





Wat vind je van deze nailart ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten