donderdag 3 juli 2014

Emoji Nailart

Happy Thursday ? Vandaag laat ik jullie een super leuke emoji nailart zien, deze nailart is aangevraagd door een van Polishbeauty's lezers. Het is Juli en het is eindelijk zomer dus het leek me wel leuk om vrolijke kleuren voor deze tutorial te gebruiken. Wil je weten hoe je deze nailart kan maken ? Blijf lezen


Producten ik heb gebruikt:                                                                                                                       

Lila - Essie Lilacism 
Mint - Essence 146 That's what I mint
Roze - Rimmel London 203 Lose your lingerie 
Geel - Catrice C05 Go,Yellow,Go
Rood - Catrice 18 Bloody Mary to go
Blauw - Color Show 651 Cool Blue
Zwart - Paris Memories 

Wat moet je doen ?                                                                                                                                   

Stap 1: Lak je nagels met een kleur die je leuk vind, ik heb hiervoor licht roze gebruikt maar je kan elke kleur gebruiken die je mooi vindt.
Stap 2: Maak gele rondjes op je nagels dit is het gezicht van je smiley, je kan zoveel rondjes maken als je wilt maar ik vond 2 het mooiste staan.
Stap 3: Kies de smileys uit die je op je nagels wilt maken, en begin met de standaard zwarte dingen.
Stap 4: Maak je smiley af om de gekleurde stukken ook te maken.


Wat vind jij van deze nailart ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten